Slide
Oftal - Koralewscy
Twój
Optyk w Poznaniu
Slide
Oftal - Koralewscy
Twój
Optyk w Poznaniu
previous arrow
next arrow

    Bezpieczny Salon Optyczny

    Miło nam poinformować, że bierzemy udział w akcji #MójBezpiecznySalonOptyczny. W ramach tej akcji KAŻDY może umówić się na indywidualną wizytę, realizowaną w formie „JEDEN NA JEDEN” (jeden klient i tylko jeden optyk lub jeden badający). Na czas wizyty zdezynfekowany salon będzie zamknięty dla innych osób. W projekcie #MójBezpiecznySalonOptyczny  uczestniczą jedynie salony, w których optycy są w stanie zapewnić bezpieczną i sterylną wizytę, przeprowadzaną zgodnie z procedurami przygotowanymi na podstawie zaleceń Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej.

    Jakie to procedury?

    1. Pacjenci są przyjmowani w trybie indywidualnych wizyt po uprzednim umówieniu telefonicznym. Wizyty odbywają się bez towarzystwa osób trzecich. Salon jest zamknięty dla innych odwiedzających w czasie wizyty umówionego pacjenta.
    2. Zarówno pracownicy, jak i klienci salonu są zobowiązani do korzystania z płynu do dezynfekcji rąk przed, w trakcie jak i po wizycie w salonie optycznym.
    3. Pracownik salonu optycznego jest upoważniony do przeprowadzenia z klientem dodatkowego wywiadu odnośnie samopoczucia i ewentualnego kontaktu z osobami z grupy ryzyka (objętymi kwarantanną domową, hospitalizowanymi z powodu koronawirusa, etc.) oraz dokonania pomiaru temperatury jego ciała przed przyjęciem na wizytę
    4. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do przeprowadzanie regularnych dezynfekcji salonu, w szczególności po każdej wizycie pacjenta (dotyczy wszystkich aparatów, pomocy, przedmiotów, itd. z którymi miał styczność pacjent)
    5. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do regularnego wietrzenia pomieszczeń
    6. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do zapewnienia środków ochrony osobistej (maseczek, okularów, przyłbic, rękawiczek, płynów do dezynfekcji dla pacjentów i pracowników)
    7. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do zagwarantowanie pacjentom możliwości umycia rąk ciepłą wodą z mydłem lub dezynfekcji rąk bezpośrednio po wejściu do salonu.
    8. Pracownicy salonów optycznych mają obowiązek zadbać o jak największą możliwą odległość pomiędzy pracownikami zakładu, pracownikami zakładu i Klientami (1,5-2 metry).
    9. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do zachęcanie klientów do korzystania z płatności bezgotówkowych.

     

    CLOSE
    CLOSE